Kämpar... För ingenting... Tror jag...

Det var elakt. Så grymt... FULT!
Det är inte snällt att ge folk falska förhoppningar.
Fast jag VET att du ville. Du ville det så jävla mycket. Så du kunde inte stoppa dig själv.
Och sedan skyllde du på att "jag förtjänade det". Jo, tjena. Jag är en hemsk människa.
Det var jag som gjorde att allt blev fucked up.
... Förlåt...
Det är dig jag vill ha...


Eurovision ikväll då... Hur går det?
Sverige kan knappast ha några högre förhoppningar att det blir 2009 som Sverige äntligen hamnar i topp. Och att vi måste förbereda för Eurovision nästa år. Nä.
För trots de nya reglerna, så är det ju så att öst-länderna röstar på varandra.
And there's nothing to do about it. Förutom att helt random kidnappa alla. Eller något i den stilen.

Jag har rosa hår nu i allafall. Som jag hoppas kommer förgylla min vardag lite :)

Ha en bra lördagskväll allihopa, de oerhört få människor som läser min blogg.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0