Vanligt tråkigt inlägg,

Jag har ont i knät, jag vill köpa bh och trosor. Men jag orkar inte åka iväg någonstans. Våra (pappa, jag, oliver, malin, rebecka och amanda) planer på att åka och campa är antagligen förgäves. Bilen är sönder, totalt fucking trasig. Så där rök antagligen mina tankar på att komma iväg ifrån jävla sthlm och allt skit för några dagar...
Nu kan jag bara hoppas på att jag, mamma och oliver åker någon kryssning till tallin. Annars kommer mitt sommarlov ha sugit röv big time.

Som ni antagligen har märkt så har jag skrivit mer "historier" här, eller. Jag har skrivit en, och påbörjat en annan.
Jag tror att det är sådant som min blogg kommer gå ut på.
Jag älskar att skriva.

Jag har försökt att ha "kategorier" att lägga in historierna i. Men vettefan hur man får dem dit ;o
Tips tas tacksamt emot.

Äeh, nu ska jag kolla runt lite till och se om jag lyckas klura ut det där med kategorier.

Puss på er. Kommentera gärna mina historer btw. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0