Hollywood Undead <3

Kom inte på någon bättre rubrik. Jag hade tänkt skriva något... Men nu har jag glömt det x)
JO JUSTE! x)
Jag skulle berätta vad jag ska göra idag, haha. Lol.
Men iaf. Jag ska gå på bio, om typ en och en halv timme. Jag ska se "Vi hade i alla fall tur med vädret -igen" med brorsan och mamma. Det ska väl bli kul antar jag. Filmen är nog rätt kul, med tanke på att den första filmen är väldigt kul x)
"men bada nu för i helvete!!" xD
Haha, ja.. Det roliga är ju faktisk att det är samma skådespelare som i den första, bara det att de har några år på nacken nu x)
Skit samma, kul ska det i alla fall bli. Så kanske min bror ska köpa Guitar Hero saken med trummor och skit idag. Det resulterar dock i att jag ska ge honom 200 spänn för det xD Men då ska jag få spela vilken sekund som helst :)
Och det är ju positivt.

"We will fight or we will fall, til the angels save us all"

Hollywood Undead - Young är så bra! bara så ni vet.
Nu ska jag gå och klä på mig och annat skit. Hare bra! :D
/Lou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0