Uppdatering så att säga.

Well. Lite "uppdatering" ifrån tidigare. Jag gick till Huset, vad det står under Huset är ungefär "Ungdoms och musik hus". Vilket ger lite mer klarhet i vad Huset faktiskt är för något. I alla fall.
Var ute i alldeles för god tid. Var där 10 min innan de ens öppnade. Fick komma in, satte mig i en soffa i väntan på den andra tjejen. Hon kom dock inte. Lektionen började, fick köra det kompet(?) jag redan kunde. Fick även testa andra saker. Typ göra något konstigt mellanslag och nåt mer. Ett refill eller vad det nu heter och hur det nu stavas x)

Kul var det i alla fall. Förstod nu igen varför jag älskar att spela trummor.

Efter lektionen gick jag till H&M och köpte en grymt snygg skjorta, typ blårutig! :D I'm happy och på BETYDLIGT bättre humör än tidigare :) Thanks to tha drums ;)

Har lust att göra om bloggen. Men jag vet inte hur man gör x)
Och jag har inga direkta och självklara ideér. Det tål att tänkas på :)

Hare bra ändå, bajs :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0