Skolan

Sitter i skolan för tillfället. Ska egentligen skriva som en krönika om ett ämne jag valt själv, livet.
Men eftersom jag har fantasitorka, kan man säga så? Så sitter jag och läser på aftonbladet.se.
Dock är krönikan typ klar. Så jag måste skriva en fakta text. En fakta text om livets mening? Lyckat... Det finns inte fakta om sådant. Tror jag.. Nu måste jag kolla det...

Ändå. Jag har inte så mycket att säga.. Ha det bra? x)
Nejmen. Bloggar senare kanske :)
Hejdå ♥

Ähm,... Btw, texten blev konstig. Vet inte vad jag gjorde riktigt... Haha x)


      Bilden är ifrån google. Haha, om man söker på "livets mening"

Nej, nu ska jag leta fakta osv. Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0