Lou

Min dag var kul x)
Först så var jag jätte nära på att missa tåget imorse. Jag typ hann precis in, brorsan också. Jag hade samma tur med bussen upp till skolan. Men eftersom jag började 10.30 så gick jag till mamma och nörda lite data x)
Sen gick jag till skolan, hade lektioner osv. Sedan träffade jag Elin i Norsan, så åkte vi tillsammans till Skärholmen där vi träffade Anneli och Karkki :)
Så flummade vi runt där. Fick värsta chocken när de sa att kunskapsskolan ligger ovanför Mcdonalds x')

Ja, iaf. Konstigt inlägg. Men ändå x)
Nu ska jag ta och kidnappa min bok, Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson. Den andra delen! :D
Den verkar handla mer om Lisbeth Salander. Me like.
Bye ♥

/Lou

Kommentarer
Postat av: Anneli

Yeay du bloggar :D:D Och om mig hahaha :D:D

2009-02-07 @ 11:24:15
URL: http://nalleli100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0