"With great powers comes great responsibility"

Nice dag idag, som tidigare nämnt.
Vi gjorde pepparkakshus, vårt blev som en rysk tunnelbana, haha, det failade. Inte nog med att hela bygget höll på att rasa, but we saved it big time. Vi vann dock inte tävlingen, det gjorde någon ful kyrka(?) ifrån sjuorna, skulle jag tro i alla fall. Sen fick vi ju betygen... 
Enligt mig var mina betyg okej... Men enligt typ många andra så är de bra. Så ni får bilda en egen uppfattning: 

5  MVG
8  VG
4 G

Det är typ 260 poäng. Men jag ska försöka "omvandla" tre av G:na till VG:n nästa termin, så att jag får ytterligare lite högre poäng, så att risken ökar för mig att komma in på gymnasiet jag vill gå på!
Efter allt det här så drog jag hem till mamma, kollade lite på TV, skröt om mina betyg. Sen träffade jag Chricke, han lärde mig att Playmobile (typ ett leksaksföretag...) är rasister, för de har bara en "neger" med i var 100 uppsättning, eller sats, av Playmobile. Och kineser existerar inte. Fast indianer är lite vanligare. Men ändå, indianer är ju trots allt ursprungsfolket i Amerika.
Senare drog jag hem till Älskling, vi kollade klart på Spiderman (därav citatet som rubrik) som vi började kolla på sist jag var där.
Sen drog jag hem , sorgligt nog.
Och nu sitter jag här och lyssnar på We Are men Ana Johnsson, ni vet låten som gjordes av svenskan, som hamnade på soundtracket till Spiderman-2?
Om ni inte vet, så får ni ett citat ur låten, som kanske kan påminna er, jag lovar att ni har hört den! Låten är annars skit skön, och jag älskar hennes röst.

"What about the world today
What about the place that we call home
We’ve never been so many
And we've never been so alone"


Och här är låten. Den är über.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0