Skvallerbloggar!! :D

Något som är grymt intressant är inte att läsa om vad folk har på sig under en dag, nej. Det är att läsa om missarna de som skriver om sina kläder gör.

Typ som att Dessie använder samma BH flera dagar (hela tiden) i rad. Eller att hon använder samma trosor två dagar i rad.
Eller att Kissie visar sin nippel när hon visar sin "brun utan sol".
Ja, ni föstår vinken.

Då får hela det här med att läsa om folks kläder och fester en mening. Skvallerbloggar kallas dessa bloggar som påpekar folks missar.
Den enda jag känner till, och fullkomligen älskar är Falsksannings blogg. Den är verkligen wonderful!

Mina rutiner numera är att först läsa kissies, dessies och paows blogg, sen checkar jag falsksanning, för att se missarna med deras inlägg som jag nyss har läst.
Eller bara kollar lite skvaller. Det är verkligen kul!

Ja.. tack för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0