4 Dagar kvar till jul, och paniken stiger.

Man kan tycka att jag, som trots allt bara är 15 år. Inte borde få någon panik inför jul. Men det har jag visst! 
För jag har fått munsår, yippie liksom. Visst, jag är van. Har fått munsår lite till och från enda sedan jag var typ 6. Så kom inte och säg att jag har strulat runt för mycket. För jag strulade inte när jag var sex. Men iallafall, problemet med munsår är att:
1. Läppen blir svullen, och ful.
2. Det kan ta upp till en vecka för det att läka.
3. Man kan inte kyssa någon.
Det är jul om FYRA dagar, det tar en VECKA, dvs SJU dagar för ett munsår att läka. Ser det bra ut för mig? Nej! Jag kommer alltså ha fula läppar på jul. Yey!
Och imorgon ska jag träffa älskling, YEY! Jag kommer inte kunna kyssa honom! TREEEEVLIGT, not.
Ett annat problem jag har, som får mig att få lite små panik-känslor är att jag inte har köpt en julklapp till Älskling. Jag vet inte vad man ska köpa. Snälla, närmast obefintliga läsare. Ge mig tips!!
Ja, sen att jag har fått en infektion i min navel, och måste städa mitt rum och gå ner i vikt gör ju vardagen SÅ mycket ljusare! 

Det enda positiva är ju all snö som har ramlat ner. Den är helt underbar, men det är jag relativt ensam om att tycka. Ska nog ut och fota all den underbara snön senare :) 
Så får jag ett leende idag iallafall. Hörs kanske senare.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sara/svinto/padullah

En t-shirt blir man alltid glad av, det tror jag till och med killar gillar! :D God Jul btw

Eller GODIS! Gött!!!!! :)

2009-12-20 @ 14:27:36
Postat av: Nathalie

Det var du, jag Jejje och någon mer ;D

2009-12-20 @ 15:06:53
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jupp ;D

2009-12-20 @ 15:16:10
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0