The End

Lovet är alldeles strax slut, bara imorgon kvar. Och vissa är inte ens lediga då (*host*jejje och linus*host*), kanske pga prao? Vilket vi har nu, i två veckors tid.
Själv ska man praoa på dagis, eller förskola som det faktiskt heter om man ska vara ordagrann. Och som min mamma som faktiskt jobbar på dagis (FÖRSKOLA!) är väldigt noga med att poängtera. Det kanske låter som ett mer exlusivt jobb om man sägar att man jobbar på en förskola... Inte vet jag.
Det enda jag vet helt säkert är att jag ska praoa på en sådan, 1-3 åringar. I två hela veckor nu. Tillsammans med min kompis Dante. Det kan bli... Intressant. Det blir i alla fall intressant att se om jag sitter ihop som jag ska om två veckor. Barn har en vana att börja dra i mig när jag kommer till en förskola (se, nu skrev jag rätt första gången).

Men ändå. Det ska bli lite kul :)
Men nu ska jag rusa, hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0