FOTA FOTA :D

Vi låtsas att det här inlägget är för igår, för det är om igår jag ska berätta.
Jag var i skolan sen följde jag med Karro hem till henne och räknade lite matte och så. Sen när jag varit hemma och ätit så drog jag hem till henne igen och så skulle vi fota. Jag fixade Karros hår, hon har nämligen köpt hårförlängningar, men inga clips så jag satte i håret utan clips, jag gjorde en vacker tofs med löshåret i ;D hon var värsta snygg i det. Sen så fotade vi i hennes hiss, det var kul. Efter det så gick vi hem till mig och kollade på första avsnittet av Heroes, det var jätte bra ju! :D
Efter Heroes, gick Karro hem. Då messade jag Patrik för att höra om han såg Heroes, men den fuskisen hade redan sett alla avsnitt, för att han hade laddat ner det! :O sicken fuskare va? ;O

Men iaf, ;D det var en bra dag.

"jag skulle gå över ängar, genom skogar, jag skulle simma över hav, bara för att få vara vid din sida och höra dig säga orden; Jag älskar dig."

HA DET BRA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0