En dator har gått sönder :O

Igår satt jag för första gången på typ jätte länge vid vår gamla dator :O
Det var många minnen som kom till liv igen då, jag vet att det låter löjligt, minnen  väcks till liv när man sitter vid datorn, men det är sant! Det var så, hehe. Men idag när jag tänkte sätta mig där igen, då vägrar den jävla datorn att starta :O
Eller den startade men den vägrade vilja gå in på mitt det där kontot osv. Och så stod det att typ internet explorer hade blivit avinstallerat?! Jag blev typ ledsen, men jaja. En dator kan inte leva föralltid, och vi har trots allt haft den där datorn några år nu, och den har fungerat perfekt tills nu. Så, ja. Heheh,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0