ta mitt liv och ge det åt tigrarna på Kolmården ?

åååååååååååh shit, mitt huvud. Allt jag kunde.. De texter jag kunde skriva... ALLT är borta. Min hjärna har försvunnit ! Jag kan inte formulera mig längre, inte stava. Jag kan inte räkna matte. Jag kan ingenting...

Men i alla fall. Nu är det höstlov... Det är typ skönt.. Det hade varit skönare om jag inte hade behövt gå till skolan igen på måndag. Det här är inte bra. Jag går i åttan , och är redan skoltrött.. Det kan ju kanske bero på att våra lärare stressar oss så in i helvete.
"snart är det betyg"
"kom igen nu. Du behöver plugga lite"
"du ligger efter"
osv osv.

JAG KOMMER ATT GÅ IN I VÄGGEN FEM DAGAR EFTER MIN 15 ÅRS DAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och det känns inte riktigt bra ....

Jag måste räkna matte , algebra och ekvationer , hejkomochhjälpmig ?!
fattar 0 ... :(

aja skit samma, imorrn ska jag tända ljus på farmors grav , sen ska jag till mina kusiner och äta middag. Trevligt värre :)
HEJDÅ <3

Kommentarer
Postat av: Jejje

Maloue, vi kommer leva på A-kassa innan vi blir 18 :(<3

2008-10-31 @ 20:37:06
URL: http://wearcape.blogg.se/
Postat av: Ingrid's

visst?! :)

haha, tror jag kör på bimbobrud eller nåt sånt xD

2008-10-31 @ 23:29:35
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0