LOL

Lol, jag gick in på bloggvarde.se och min blogg är värderad upp till den stora *host* summan av 725 kr :D xD
Nej, men jag blev nog lite förvånad för jag trodde att den skulle blivit värderad till typ 5 kr eller nåt. (A) haha. Men egentligen så har jag haft en dålig dag, typ. Jag gick till skolan kl 8.00 för att jag var tvungen att jobba med lite saker och vi hade extratid. Så då gjorde jag klart typ allt i SO:n och gjorde lite i "ordutvecklingshäftet" som vi har i svenskan som alla kallar så vackert för "det gröna häftet". Lite senare hade vi matte och vi ligger nu på ett kapitel som heter "drömresan" och det handlar om skalor, omvandlingar osv. Allt gick sepe och jag fattade ingenting. Inte ens när min lärare skulle förklara. Efter matten hade vi engelska, där vi håller på och gör en pjäs "Romeo och Juliet"  jag och min grupp var klara först men fick redovisa sist? Tillåt mig att ta det som en förolämpning. Men jaja, hon sa att vi var den bästa gruppen hittils osv osv. Så nu slipper vi engelskan på onsdag :D :D
Have a nice weekend :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0