Tänker tillbaka lite.

Idag när alla kollade på bränbolls matchen mellan 9:orna och lärarna kom jag och tänka på de enda två killar som någonsin har betytt något för mig. Den första av dem gillade jag hela sexan, men på sommarlovet så slutade jag tänka på honom. Och efter det har jag inte haft någon dröm om att det skulle bli han och jag, det blev det aldrig. Men iaf. Sedan i 7:an så började jag gilla en annan kille, Charlie. Den här gången var det annorlunda han började nämligen gilla mig med,. Efter kanske en vecka så blev det han och jag. Det höll i 2,5 månad. Sedan började han att förändras, grupptryck ifrån resten av klassen. Han gick från att vara utåtstickande till att vara en av de andra. Då dumpade han mig; för att jag var för "svart" och han var fjortis. Jag gick från att vara en super glad tjej till att vara en dämpad tjej. Jag var deppig i närmare en månad! Men jag har fortfarande inte kommit över honom helt.
Jag har ingen aning om varför jag ens orkar tänka på detta nu, :P
Hare bra :D <3


Kommentarer
Postat av: älinpälinälinpälin

stackars! www.flowersarebeautefulsoareyou.blogg.se

2008-06-03 @ 20:40:33
Postat av: ingrid / cupcake-s@bdb

vem var den andra killen? :O

2008-06-04 @ 08:14:04
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0