Helgen dåra

Okej, jag är sämst på att skriva saker och ting så jag kommer inte att skriva en uppstats som ichigo94 har gjort. Och jag har inte ens gjort så mycket :P
Men iaf, här kommer min helg :D xD

Fredag dåra;
Jag och resten av hela 7:an var på skansen. Jag och Jejje gick runt tillsammans med Tony, Linus, Simon och Dante. De två sist nämnda försvann senare. Men det är iaf bevisat att det INTE är tjejer som gnäller. För det var killarna som vi gick med som gnällde i stort sett hela tiden. Och det gick mig på nerverna lite smått. När vi kom hem ifrån stan så skulle jag och min lillebrorsa åka tåg igen, eller jag skulle åka tåg igen. Vi skulle nämligen till Hässelby. Och gissa vem av alla människor som stod bakom mig på tåget? Jo, om ni gissade Charlie har ni helt rätt. Han stod där med Danne och två tjejer, dom sket i tjejerna och gick och snacka med mig. Jag tycker nästan lite synd om dem som var tvugna att vara med de där tjejerna. För jag kände mig så mycket äldre och snyggare än dem så det är fan inte sant. Så det gjorde typ min dag. Att jag är snyggare en någon. Sen hände inte så mycket mer den dagen.

Lördag FFS :D ;
Vaknade, åt frukost (nähä? :O) sen så åkte Jag, Malin (pappas tjej), Pappa och Amanda (Malins dotter) iväg till Kista och handlade kläder, så nu har jag ett par militär gröna shorts, ett par röda Jeans och en bikini. Allt från Gina Tricot. Efter det så gick vi hem till Anne, Malins mamma. Och typ var där hela kvällen. Amanda stuckade foten rejält så jag har fått leka sjuksköterska. Men jag är bäst på det eftersom att hon faktiskt kan gå på den idag(söndag) eller halta på den. Ja, hon stuckade den för att pappa jagade Oliver och henne med en vattenslang. Så halkade hon. Sen gick vi tillbaka till Malin och sov (A).

Söndag(idag);
Vi vaknade åt,. LOL. Men iaf. Sen så åkte vi in till stan och kollade på det där skeppet Götheborg. Det är riktigt snyggt! Vi såg typ 5st människor med gammeldagsa kläder, så jag undrar varför. Men det lär man väl aldrig få reda på. Men deras kläder var lite coola, typ 1700-tals klänningar var det. Riktigt snygga. Jag skulle själv vilja ha en. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Och imorrn är det skola igen. Men en riktigt skön dag. Börjar klockan 9.00 och slutar klockan 13.00. Skönt. Sen ska jag till stallet. Kanske, kanske åker lite tidigare, får se.

Ha det bra :D <3

Kommentarer
Postat av: ingrid / cupcake-s@bdb

typ allt låter najs ju :D

2008-06-02 @ 15:18:23
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0