2009 - sucks

Vem hade kunnat gissa dethär? :O
Nu skriver jag ett inlägg igen x')

Porcelain and the tramps är kärlek. Bara så ni vet.
Haha, jag läste Kissies blogg, jag tycker det är kul :P
Och shit. Värsta hysterin "jag har inte hittat nyårs klänningen än, och det är nyår imorrn" AMG. Palla. Själv ska jag till farfar. Och jag tror inte jag ska ha värsta klänningen på mig. Jag ska ha mina trasiga jeans och nån tröja x')
Eller, tror inte att pappa går med på det. Men jaja. Vem bryr sig om hans åsikt?
Sen är det ju 2009, yippie x)
Jag är seriöst nyfiken på vad för skit som kan hända då. Man vet ju aldrig. Min gammelmormor kanske dör? Vem vet? Inte jag i alla fall.
Det enda jag ska göra, det är att få självförtroende. Ännu mer. Jag orkar inte vara den där tysta tjejen i klassen. MAAAH, jag blir arg x)
Haha, lol på mig.
Ha ett gott nytts år., :)

Btw. Är det någon mer än jag som alltid har problem att komma på rubriker? 0.o
hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Ingrids

vem blev jag kär i då? :P

2009-01-14 @ 18:34:19
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0